دنیایی از دیدنی ها

دنیایی از عکس ؛ sms ؛اس ام اس سرکاری ؛.جک:طنز::. و اس ام اس عاشقانه جدید::..

دنیایی از دیدنی ها

دنیایی از عکس ؛ sms ؛اس ام اس سرکاری ؛.جک:طنز::. و اس ام اس عاشقانه جدید::..

شعر زیبا از مریم حیدرزاده

عاشق و مجنونت شدم

نخونده مهمونت شدم

کلی پریشونت شدم

اما بازم نیومدی

قهوه ی فنجونت شدم

شمع تو شمدونت شدم

خاک تو گلدونت شدم

اما بازم نیومدی

...

 شعر زیبا,مریم حیدرزاده,شعر قشنگ,شعر تازه,شعر عاشقانه

برف زمستونت شدم

رسوا و حیرونت شدم

چک چک ناودونت شدم

اما بازم نیومدی

آفتاب و بارونت شدم

اشکای غلتونت شدم

عطر گلابدونت شدم

اما بازم نیومدی

ماه تو عیونت شدم

خراب و ویرونت شدم

گل گلستونت شدم

اما بازم نیومدی

3 ماه تابستونت شدم

الوند و کارونت شدم

دشتای ایرونت شدم

اما بازم نیومدی

دنا و هامونت شدم

نزدیکتر از جونت شدم

رگت شدم خونت شدم

اما بازم نیومدی

خادم و درمونت شدم

اسیر زندونت شدم

گلاب کاشونت شدم

اما بازم نیومدی

یه جوری مدیونت شدم

سنگ خیابونت شدم

راهیه میدونت شدم

اما بازم نیومدی

تو سختی آسونت شدم

تو دردا درمونت شدم

ناجیه پنهونت شدم

اما بازم نیومدی

لباس و سامونت شدم

سارق ایمونت شدم

چشمای گریونت شدم

اما بازم نیومدی

لبای خدونت شدم

گشنه شدی نونت شدم

آب فراونت شدم

اما بازم نیومدی

همیشه ممنونت شدم

من نی چوپونت شدم

آب تو بیابونت شدم

اما بازم نیومدی

شعرای ارزونت شدم

عمری غزل خونت شدم

تسلیم قانونت شدم

اما بازم نیومدی

کشتیه مژگونت شدم

هلاک چشمونت شدم

رفتم قربونت شدم

اما بازم نیومدی

رفتم قربونت شدم

اما بازم نیومدی


 شعر زیبا,مریم حیدرزاده,شعر قشنگ,شعر تازه,شعر عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران بیژن پور یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://bedardbokhor.blogfa.com

سلام خیلی خوبه وبلاگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد